neljapäev, 26. november 2015

esivanemad 2

Siin on minu emapoolse vanaema pere. Vanaema ema sugulased on kõik pärit Pihtla vallast Saaremaal. Suurem osa pilte on tehtud Kuressaares, kuhu nad ka hiljem kolisid.

vana-vana-vanaisa Feodor, "vanamamma" Miina, nende poeg Herman
ja süles istub mu vanavanaema Natalia (mamma Nadja)

mamma Nadja

vanavanaisa Alfred. vanaema on heledad juuksed temalt pärinud

kolm venda oma naistega. paremal all mu vanamamma ja tema kohal Feodor.
paremal seisab nende peresõber

mamma Nadja õde Selma

ristikesega on märgitud minu vanaema, päris pisikesena

vanaema Tiiu

vanaema Tiiu ja vanaisa Juuno pulmapäev Kuressaares

mamma õmbles mulle kunagi käsitsi kaltsunuku, kellele panin nimeks Tiiu. siis olid tal ilusad pikad juuksed ja nägu. seelikukumm oli ka ilusti pingul. nüüd on ta mu veimevakas kenasti väljateenitud pensionil :)

mina mängimas mammale tema 80. sünnipäeval piibelehe lugu :)


Kommentaare ei ole: