neljapäev, 24. jaanuar 2019

vaikne jaanuar

On olnud väga ilus kuu ja ka raske kuu.. :) Talv on meile nii ilus, et võtab hinge kinni. Ja Johanna ja Taavi käisid külas. Ja sain Ristil pikalt olla ja ema ja Mariega aega veeta. Käisin Tartus ja veetsin Tiiaga hästi toreda päeva.
Samas ei ole meil endiselt vett ja järjest on juhtunud autoga asju, millele lähevad suured väljaminekud.. Minul on kuus vähe tööpäevi, nii et mul pole väga keeruline bussiga linna vahet liikuda, aga Andrel on sellega palju raskem.. Mul võtab bussipeatusesse kõndimine umbes 40 minutit.. Autojamad teevad selles suhtes elu päris ebamugavaks. Lisaks ei saa siis linnast vett tuua..
Olen olnud ka sel kuul vägaväga väsinud. Nii et ma ei ole jaksanud kodus kõiki töid ilusti teha ja kõigi lähedaste inimestega suhelda.. Ja sellest on väga väga kahju.
Samas me mõtleme nii, et elu ju ongi tõusude ja mõõnade jada ja kui on oidu sellest õppida, siis ei tundu asjad pooltki nii traagilised :).

Akvaariumis on meil nüüd 5 väikest parvekala: Trigonostigma espei. Varsti saame 5 veel. Ikka nii põnev värk!



Andre tegi meile lindude söögimaja :)

Johanna ja väike Hugo :) me olime nii rõõmsad, et nad said külla tulla!
Hugol on seljas mu kootud kampsun. Ta on juba nii suur, et kampsik jäi väikeseks.

Johanna, Taavi ja Hugo. Nii ilus perekond :)

Tiiaga Tartus V-Spaas. Väga äge päev, aitäh!! :)









leevikesed käivad sireliseemneid söömas. nad on põõsas nagu punased õunad.

hiireauk :)


Kommentaare ei ole: