pühapäev, 2. juuli 2017

to spin a yarn

Kui see nüüd oli juhus, siis oli ta üks õnnelikumaid juhuseid üldse. Mu perenaise sõbranna õpetas mind ketrama. Ma ei suuda oma õnne ära uskuda.. Ta kinkis mulle ühe lamba villaku ja nii ma igal õhtul kammin villa ja ketran. Ja nüüd kinkis ta mulle veel voki ka. Selle andis talle kunagi üks tädi ja ta ise ei ole seda kunagi kasutanud.. Igatahes ei ole mul sõnu, millega teda piisavalt tänada.
Igatahes on selline tunne, et keegi ikka istub õla peal mul :).

Ilusat laulupidu kõigile kallitele koju! :) Jälgime kaugelt ka.


mu õpetaja Meg

mina ketran ja Meg korrutab lõnga

Sandy ja Meg

ma oma esimese lõngakeraga :)

Corriedale lamba vill

koerakammiga kammitud vill

selle nimi on Lazy Kate. tema pealt korrutan ühekordsed ketrused lõngaks

see on vist 4. värtnatäis (?) (ma ei tea ketramise eestikeelseid termineid veel üldse)
 hakkab vaikselt ühtlasemaks minema.

pestes läheb ilusasti valgeks

jupp maad on veel harjutamist, et peent ja ühtlast lõnga saada :)

Kommentaare ei ole: